slide show

elsas värld





Jag brukar inte läsa böcker så ofta (läs: aldrig) men i somras fick jag boken elsas mode och fastnade för den direkt. köpte uppföljaren elsas värld och när jag läst ut den kunde jag knappt vänta på fortsättningen. fick den sista boken elsas hemlighet i julklapp och 2 veckor senare var den utläst.

så nu letar jag efter en ny spännande bok som liknar elsa böckerna. gillar lite mer tjejiga böcker som om ni har nåt tips så säg gärna till! funderar på lauren conrads bok L.A candy, har hört att den ska vara bra. nåt ni rekommenderar?
Patricia♔

Kul att du hittat några böcker du gillar i alla fall:)

Sara

Sv jo jag håller med :)

Vad görs?

Anonym

Eller hur! ;D

Söt header! :)

A common blogg -

tackar! :)

allt bra?

Liana (:

hej allt väl i dag ? ;D

Ebba

Sv; Ja uggs är riktigt sköna! Jag håller på att läsa den första, Elsas mode nu faktiskt! Hade ingen aning om att det fanns en trea, men ska läsa alla i serien. Jättebra! Tips kan vara Gossip Girl som är lite liknande ifall du inte läst dom. Fin blogg!

Mathea

jag läser elsas mode just nu. Har dock inte kommit så långt än, men den verkar fantastiskt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: