slide show

darkred





Målade naglarna igårkväll (samtidigt som jag tittade på top model så därför är lackningen lite slarvig) i ett snyggt mörkrött nagellack från maybelline. egentligen så är jag (fortfarande) inte så mycket för röda naglar men jag tänkte att det skulle bli snyggt till min nya tröja som jag invigde idag och det var ju inget fel alls på färgen egentligen så behåller lacket nån dag till.
bbaraaelin

sv: visst är den! fin blogg du har :D

matilda

sv:

jaaa sån fin detalj är rosa :)

Linn

Hih ja verkligen! :D

Emmababy

sv: hihihihi ja :D :D kraaaaaaaam

Anonym

snyggt!

hanna

tack så mycket !:)

Rebecka

Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg, kika in och kolla om det var du som vann!

Nadja

Inte testat det nagellacket men är i stort behov av ett nytt rött lack... Hur var det att måla med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: