slide show

black & white





Målat om naglarna igen! den här gången ett väldigt enkelt mönster med en massa streck.
Klara

Sv:tycker jag med ;)



Sjukt snygga naglar! Hur gör duu? :o

Det är helt sjuukt snyggt

Klara

Sv:tycker jag med ;)



Sjukt snygga naglar! Hur gör duu? :o

Det är helt sjuukt snyggt

Sandra

Häftiga naglar!

wow det var inte lite nagellack det där haha.

ViktoriaCaroline♡

tack så mycket :) Otroligt fina dina naglar blev :)

Erika

Jaaa visst är dom!!



Gud vad duktig du är på att fixa naglar! :D

ViktoriaCaroline♡

varsågod :)

hur mår du idag? :)

ViktoriaCaroline♡

vad underbart att höra :) jag mår super bra :)

Erika

Har du gått någon utbildning eller något? :)

ViktoriaCaroline♡

eller hur :D Allt bra idag?

Erika

Okej! Ja men då får man väl lära sig hur jag gör och så? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: