slide show

america





Gina får nog aldrig nog av den amerikanska flaggan, haha.. köpte iallafall den här igår och den är sååå himla mysig. love it!
Linda

Sv: Tack så mycket!

allt bra? :)

Tove

älskar den där tröjan! men har aldrig tagit mig tid att prova den :/



sv - tack för tipsen! allt bra med dig? :)

Emma

sv: haha ja ;)

Angel ☆

Hej!

förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar men jag har inte vart hemma sedan i Tisdags :)



Ja jag vet, linnet är de jag gillar bäst av allt :D

Allt bra med dig? =)

marina

sv. tack :)

Ida

Snygg!

Shelinda

Den ser mysig ut =D Fin också såklart!



Svar: Åh, tack ^^



Kram<3

Elma - Mitt liv som ogift!

Snygg! :)



sv: Ja, den var verkligen supergod!!

Haft en bra dag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: