slide show

shoes @scorett

Hittade ett par snygga skor inne på scorett i örebro i lördags, vet dock inte om jag tycker det är snyggt med bruna skor och hur det går att matcha med allt..men just dom här är ju ändå helt okej. vad tycker ni?
S

Tycker dem var balla. Men håller med om att bruna är svårare än svarta. Men jag älskar skor i alla färger :)

Ja det är supermysigt i Nashville. Så fint.

Evelina

Inte min stil riktigt ;p Jag gillar mest svarta skor!

Felicia

Älskar bruna skor, köpte ett par höga bruna stövlar i fredags! =) Så nöjd! Går hur bra som helst att matcha!

Emma Härnqvist

Ser riktigt sköna ut, men flaggan på hade kunnat kvitta :)

~Johanna ♥~

Riktigt snygga tycker jag :)

♫♪ sandra T

oh så snygga!

Amalia

kika gärna in hos mig...

anna

coola! hade dock föredragit svarta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: