slide show

new york tanktop

 
Hittade det här snygga linnet på bikboks sida igår, gillar verkligen nitarna och trycket såklart. vad tycker ni?
HANNA

sv: tack finis! hahaha jag med! :D

ååååh as snyggt! nu måste jag gå in på bikbok och beställa lite! :D

Evelina

Vilka tuffa linnen :)

Becka [fotoblogg]

Åh så fina!
sv: Åh, första advent var verkligen supermysigt, hihi. ♥

Felicia

Oh det var fint!

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

Så snygga :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

mira lindberg

Sjukt snygga !

Jennifer

Sv: ja det kan jag tänka mig, du är grymt duktig!

Snygg! :)

SV: Åh vad härligt att få åka iväg :)

Karro

Tack! :D
Ah, du har grymt fin blogg, älskar dina foton och hur du redigerar dom osv :D vad har du för objektiv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: