slide show

mitt 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - jaa det har jag väl, kommer inte på nåt speciellt nu men man gör väl nya grejer varje år.
 
2. Höll du några av dina nyårslöften? - jag hade nog inga..nyårslöften är inte riktigt min grej.
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - jaa en kompis till mig fick en söt liten bebis för inte så längesen.
 
4. Dog någon som stod dig nära? - nej och det är jag glad för!
 
5. Vilka länder besökte du? - spanien - gran canaria/USA - new york/ och snart spanien - lanzarote.
 
 
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? - kan inte komma på något men det finns nog en del saker.
 
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - de dagarna som jag var i new york var underbara.
 
 
8. Vad var din största framgång 2012? - oj svårt..jag vet inte?
 
9. Största misstaget? - ingen aning faktiskt.
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - sjuk lite då och då.
 
11. Bästa köpet? - flygbiljetten till new york haha, iförsig så betalade jag ju inte den själv men ändååå.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på? - tåg och buss biljetter helt klart.
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - att jag har fått träffa alla underbara människor som jag har runt omkring mig, även de som bor långt bort. och så new york resan såklart haha, nej jag tjatar inte alls om den resan....
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - greyhound, calling (lose my mind), where have you been, levels, get it started, dance again..finns så många.

 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - lite gladare..tror jag?
 
16. Vad önskar du att du gjort mer? - rest runt lite, åkt på nån spontantripp till typ göteborg eller vad som helst..nåt sånt.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - tänkt.
 
18. Hur tillbringar du julen? - hemma med familjen.
 
 
19. Blev du kär i år? - nej.
 
20. Favoritprogram på TV? - pretty little liars! sjukt bra serie.
 
 
21. Bästa boken du läste i år? - har inte läst så många böcker direkt men l.a candy var bra.
 
22. Största musikaliska upptäckten? - swedish house mafia, har lyssnat på dom förut också men det var under 2012 som jag verkligen fastnade för deras musik.
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - min fina tatuering!
 
 
25. Något du önskade dig men inte fick? - önskade mig inte så mkt saker egentligen men jag fick ingen iphone som jag ville ha hehe..
 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - jag fyllde år på en söndag så det hände inte så mycket men det blev lite firande iaf.
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ja absolut.
 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - väldigt casual, jeans och nån topp till. ofta converse, stickade tröjor och ibland nån söt blus.
 
 
29. Vad fick dig att må bra? - resorna, vänner och massor med annat.
 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - ååh jag kommer inte ihåg vad han heter men han som spelar duncan i pretty little liars iallafall, han var med i typ 2 avsnitt i slutet av säsong 2..så snygg haha.
 
31. Vem saknade du? - mina syskon som bor så långt ifrån mig.
 
32. De bästa nya människorna du träffade? - har nog inte träffat så många men några st iallafall!
Madeleine Jonsson

såg ut som ett fint år

Johanna

Fick faktiskt också en tatuering i present iår :)))

Sv: Tack så mycket :)

Liborius

kul och läsa svaren:)

Malin Wallin

sv: Jaa det tycker jag också! :D

Föresten.. Behöver du en ny välgjord design? Isåfall fixar jag gärna en åt dig gratis, brukar oftast ta betalt. Men kan fixa en gratis till dig om du vill det? :)

Sara / Prettypolish

Åh låter som ett riktigt bra år! Jag skulle också vilja åka till New York, så häftigt! Och fin tatuering också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: