slide show

in the sky .

 
 
Jag vet redan att jag kommer få en iphone i julklapp, precis som jag önskat mig.
mina föräldrar ville att jag skulle få se så att dom beställde rätt haha men jag kommer dock inte få den förrän på julafton.
jag har redan hunnit med att beställa ett skal till den också haha. gillar den verkligen!
ni hittar den och en massa andra skal på fyndiq.se
- Marie

sv; Javisst, alltid gott med glass!
Såliteså :D

Emma Härnqvist

Tack! Riktigt fint skal!

Jennifer

Så fint skal =), kul att få en ny mobil i julklapp också, kanske får bli att köpa en till mig själv i julklapp då min börjar bli lite bråkig =/.

Liborius

så fint skal:D

HANNA

VAD FINT!

Nelly

Så fin! :) Och vilken fin, ny design du har! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: