slide show

acrylic nails

 
 
Akrylnaglarna som jag gjorde på mig själv för nån timme sen.
Liborius

ååh vill också kunna:D

tora juhlin

Hejsan! superfin blogg! jag har frågestund på min blogg just nu så skulle va kul om du kände för att kolla egnom min blogg lite snabbt och kanske slänga in någon fråga シKRAM ha en fin kväll

sara

fina :)

kaffehörnan

Vilket resultat snygg färg, ha en fin kväll

❤ w i l m a ❤

Åh vad snyggt!
sv: tusen tack ❤

Dragana

Snygga! Ofta du kan göra sådant på dig själv???!! Vad duktigt!

Emma Härnqvist

Se där ja, jag har "äntligen" slutat med akrylnaglar efter ett par år. Har däremot aldrig gjort dem själv :) Coolt!

elin stridh

hur gör man de där åd? hur gfunkar de? :)

anna

jättefint :)

linnea

så fräscht med snygga naglar :)

Sarah

Duktig du e :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Eller hur:) Bakar du några pepparkakor:)

Carro

Så fint!

SV: Tackar! :)

Hoppas du får en bra dag! :)

Evelina

Så duktig du är :D

elin stridh

okej, men jag tycker det verkar så krångligt? haha har testat depens nagelkit gele naglar och jäklar va lång tid o bökigt de va


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: