slide show

121203

Kom hem igårkväll efter en riktigt mysig helg tillsammans med min syster, hennes barn och mamma. jag och mamma var på stan innan också och shoppade lite, fick med mig en del snygga saker hem så nu är iallafall julaftonsoutfiten räddad, nu måste jag bara hitta nåt att ha på mig på nyår.
 
hittills idag har jag varit riktigt effektiv (hemstudiedag ftw!) haha, vaknade vid 9 och hoppade in i duschen, skrev klart svenskan, tvättade mina makeup borstar och gjort ett par ärenden i stan.
 
 
en liten sneekpeak på min nya blus/topp som jag ska ha på julafton. den är dock väldigt söt så jag måste tuffa till den lite..
ava miranda

snygg tjej och gillar ditt hår :D

felicia

super fin dip dye! :)
sv: åh tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: