slide show

skola imorgon .

Alarmet står på 6.15, imorgon börjar skolan för mig igen..fml typ. nejmen det ska bli rätt skönt att få tillbaks rutinerna och sånt tror jag men jag är inte direkt utvilad. börjar iallafall 3an så jag har bara ett år kvar vilket känns sååå skönt men samtidigt lite konstigt..kändes som att jag började gymnasiet nyss ju haha. så nu har jag precis haft mitt sista sommarlov, ever.
 
 
en bild från början av sommarlovet.
Sara Ekman

Vad synd, du får testa det när du åker till USA nästa gång :)

| photo |

Sv; Tack!:)

Jenny

Fin bild på dig! Det kommer bara säga poff så står du där med studentmössa och vit klänning och skriker halsen av dig :) Ha en fin första dag på sista året av gymnasiet!

fotoquie.blogg.se

S: Okay, ja gör det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: