slide show

new in

Slutade redan halv 11 idag, grymt skönt! blev lunch på stan och en snabbis till gina där jag köpte tröjan/jackan som jag bloggade om igår innan jag åkte hem. nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tänkte ta en springtur men vädret håller mig kvar här inne.
 
 
 
såhär ser den ut! tänkte matcha den som på bilden ovan.
Emma

Väldigt tjusig!

Frida

Den där såg grymt bekväm ut alltså! :)

vad kul att du har hittat det du tycker är kul, alltså styling till naglarna. :)

Malva

Hej! :D Skulle betyda guld om du röstade på min bild här: http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/rosta-pa-din-favoritbild.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna kommentarer! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: