slide show

have you ever thrown a fist full of glitter in the air?

 
Lite gammal låt men sååå himla fin. love it!
love skullcandy ♥

*svar:* ah jag ser det :D men tyvärr så krånglar mitt instagram fortfarande så när jag klickar mig in på din användare, så kommer varken antalet bilder, följare eller dom du följer upp eller något eller på min egna sida, eller jo, men inga siffror ändras :/ men jag lovar jag ska följa dig så fort det slutar strula för mig, hoppas du inte tror att jag lurar dig :)

love skullcandy ♥

*svar:* ja det är jätte konstigt :S jag har vårat internet på min mobil, det går jätte bra hela tiden, men nu äre inget fel på vårat internet, men det äre på min mobil :S va bra att du inte tror att jag lurar dig, jag frågar ju inte direkt om ett byte om jag inte ska lägga till dig också, jag gillar ju din blogg också så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: