slide show

120824

Yeey första skolveckan är över och den gick sjukt fort..hoppas det fortsätter så fram till studenten haha, känns helt okej att vi är lediga på måndag också! hade iaf tänkt ta en springtur typ snart för jag har ändå inget bättre för mig så får se se vad som händer senare. är det bara min blogg som ser cp ut förresten? menyn ligger liksom längst ner och hela bloggen ser ju bara konstig ut med inläggen (eller okej ibland ser det ut så) osv och hela texten sitter ihop även om det här stycket ska vara längre ner..weeeird. bild från förra helgen.
carro

fasen va fint att vara ledig på måndagar:)

Alicia

Sv: Tack ska du ha :)

Johanna

Sv: Tack! :D Haha ja, jag förstår vad du menar, men jag vill gärna vara lite längre så ibland kan det vara värt att plåga fossingarna litegrann ;) Är 1.57 lång :P Haha!

Jag lovar dig, det KOMMER att gå så snabbt till studenten!! Helt galet vad gymnasietiden bara flöööög förbi, ta vara på tiden :D KRam Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: