slide show

120820

Så nu är jag hemma igen! började 9 och slutade en halvtimme senare så drog med malin till stan ett tag. vårat nya schema känns faktiskt helt okej (vi fick den redan innan vi började men man fattade ju inte allt) så som det ser ut just nu så kommer jag gå i skolan 2,5 dag i veckan. på måndagar har vi praktik/hemmastudier och jag kommer välja hemmastudier, sen har vi även projektarbete men behöver bara vara i skolan vissa måndagar. på onsdagar har jag halvdagar (förmodligen) och torsdagar praktik.
 
här är lite bilder på dagens outfit, trodde det skulle vara varmare än vad det var, men man kan ju aldrig lita på vädret här.
 
 
 
♫♪ sandra T

snyggt!

AMANDA BLOMKVIST & SID

SV; tack detsamma :D allt bra med dig?

MVH Amanda

Maja

Sv: Tack så jättemycket! :-)

Sanna

SV: Tack! :)

Snygg outfit!

Malin Penelope

Hej, tänkte bara kika förbi och önska dig en fortsatt bra dag:)

Liborius

skönt med slappt schema:)

Anna | Lauana

SV; Tack så my

Anna | Lauana

SV; Tack så mycket!:)

Så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: