slide show

vero moda

Idag har jag praktik igen.. fast inte på åhlens längre utan nu är det vero moda som gäller varje torsdag fram till sommarlovet. idag är det min första dag så det är lite nervöst men hoppas det blir bra. åhlens skulle tydligen bygga om så dom kunde inte ta hand om oss längre. jaja dags att fixa resten sen dra ner till tåget.. vet inte när jag slutar men det blir väl sent som vanligt.



inviger den här fina saken idag. outfitbilder kommer sen! cyaaaa.
♡ ♥ y o u will be strong

svar: det är svårt att inte bli beroende av instagram :) ska vi följas där? :D

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: det tycker jag också:D love Lookbook!

BATTS

Vad händer idag då? :)

Emma Mattsson - foto i min vardag

SNYGGT!

kram

Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket fina du! (:

Emma,Mathilda,Lisa

sv; det är i spanien!:)

Allt bra med dig idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: