slide show

TIGER #2











En liten bildbomd på mina senaste naglar som jag målade igår. blev tigerränder igen fast den här gången med andra färger.. har verkligen fastnat för att dutta på färg så det blir en snygg övergång och sen göra tiger/zebraränder över det. men nästa gång kanske jag ska göra leopardfläckar eller nåt annat. like it?
KLARA (FOTO)

sv; tack så mycket :D

haft en bra dag?

KRAM

Wilma

Kan du göra steg för steg på dom naglarna ? Såååå snygga

marina

sv. tack :) fina naglar :)

iiiden

fasen va snyggt!:D



sv : Skoj att du också går stylistlinjen:D

julia

wilma: inte för att dom är så svåra att göra men okejdå, fixar det här nån dag!:D

DIANA ÖSTERBERG

snyyyyyyyyggt!! :)

Carro - http://four.blogg.se/

OMG, fett fina! :D

Deniesé

sv: Ja verkligen, riktigt häftigt måste jag säga :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack snälla :)

Cindy [Cindyles.blogg.se]

Snygga!

trevlig helg"!

kajsa

skitsnygga naglar!!

Isabelle :]

Coooolt :o



Sv: Tack :D

Julia

Gud så snyggt!

Sv: tack så mycket fina du! ^^

Fani

eller hur!

GRYMT snygga naglar hörre du :D

kram

danaaa'

vad heter färgerna?

Ida

Så himla snygga naglar! Helt grymma!

Ala

:O löve 'em!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: