slide show

OPI













OPI är ett märke som jag gillar supermycket. alla nagellack från OPI (förutom guy meets gal-veston, man måste måla typ 5 lager med den) som jag har är helt underbara att lacka naglarna med. hade dom varit lite billigare så skulle jag lätt köpa fler.

favoriten? det måste vara servin up sparkle.. men jag gillar your royal shine-ness nääästan lika mycket. vilken gillar ni mest?
alicia

sv: visst längtar man?! :(



Okej, jag ska typ bara vara hemma och dega:)

alicia

sv: sant.. Och som det snöade igår!! Herregud :O

Alicia

Sv: Okej. Lösnaglar eller?<3

- Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

marina

skulle behöva lite lack :)

emeliee

tack, ja jag älskar de! :D

Alicia

Sv: Okej! Bra gjort!

johanna

tack du! underbara nagellack förresten :)

Linn

Tjeenare!

Allt bra? (:

Kram!

Alexandra Lundberg

SV: Jag tycker också Vanessa! :)

ping lowhngren

jaaa 8D ;D

alicia

sv: oftaa, det var fan snöstorm här :(

Liana

sv: Allt är bara bra med mig också! Är dem dära nagellacken bra?:D

CHIRRE

jag älskar opi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: