slide show

finally







Äntliggeeeen kan jag göra designer på mina naglar igen, förlängde dom igår på nagellektionen. så nu hoppas jag att min blogg blir lite roligare än vad den varit de senaste veckorna eftersom jag bara lagt upp helfärgade naglar.
Carro

Ser himla avancerat ut, snyggt!

♡ ♥ y o u will be strong

ge mig dina sjukt snygga naglar, snääälla? ^^

svar: hehe okej :)

L's smycken

sv: Hihi visst var den söt:)

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: nice! vet du vad det ska stå då?

PHOTOS BY MADELEINE

sv.Ja.. fast nu var de bara en vän som försvann... men ändå ;)



vad händer idag?



kram♥

BATTS

sv jaa hhehe! snygga naglar!

therese

grymt snygga!

Paulin

jätte fint!

Alicia

Är det dina riktiga naglar? :-D<3



Sv: Tack Julia! :)

Kajsa

Riktigt snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: