slide show

dagens look







Borde verkligen lära mig att ta ordentliga outfitbilder.. jaja invigde min tunna vårjacka idag från gina tricot (från typ förrförra sommaren) tillsammans med ett linne från gina, leggings, väska från modekungen, halsband från h&m och vita converse.
Jennie

härligt att inviga vårjackan!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Ja det tycker jag verkligen det får bli snart! :)



Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte?

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..

JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

Ebba

Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: