slide show

we found love in a hopeless place



Jag dööööör så bra rihanna och hennes nya låt är! den släpptes i torsdags och jag kan nog hela texten utantill redan, haha. love it!
m y y s a n ♥

sv. nej denna hade jag inte en ANING om! va kul med en ny låt, och grym var den!!! :D

Sara - lackat

sv: kommer imorgon! :)

Yohanna ♡

SV: Hehe okej, jag tycker att mina lack hinner bli gammla :P

Appropå det så kom jag på att jag ska måla dom nu ^^,

Sara - lackat

sv: oftast så är vita lack tjockare för att man inte ska behöva så många lager vid t.ex fransk manikyr. men de är också en av de färger som man använder mest, så den öppnas ju oftare = avdunstar, därför tror jag att de blir segare snabbare än ett lack som man använder mer sällan :)

JENNY ♥

Tack! :D



Fin header btw!

Louise

Verkligen, kan knappt vänta!! :)

anna

sv; tack så mkt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: