slide show

inte min dag

Har gått runt som ett jävla åskmoln hela dagen typ, har verkligen inte vaknat upp på rätt sida haha. imorse när jag var på väg till skolan så ringer min mentor och säger att det har varit skåpinbrott i skolan och ca 16 skåp har blivit uppbrytna. mitt skåp klarade sig som tur var men det var många som blev av med sina datorer. så nu måste jag släpa med mig min dator hem några dagar i veckan som väger typ 100 kg men that's life.

på åhlens larmade vi kläder som vanligt och ni vet sånadär larm med piggar på? de är väldigt vassa och såklart så la jag hela min hand där utan att tänka på det, gjorde skitont haha, så typiskt mig. sen har det hänt massor med annat men det kan vi ta nån annan gång..



emma s var på åhlens idag, hon har ju gjort nån hudvårdsserie..

jessica

låter som en dålig dag.. :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: