slide show

thomas sabo armbandet

I fredags fick jag äntligen mina thomas sabo berlocker som jag egentligen skulle fått när jag fyllde år men som var försenade.. det var nagellacket och palmen som jag önskade mig så nu ser mitt armband ut såhär;

18 tecknet - fick av min mamma som ett minne av min 18 årsdag
palm - jag älskar att vara utomlands
skon - älskar skor!
eiffeltornet - j'adore paris
nagellacket - älskar nagellack och att måla naglarna. är väl den som är mest mig tror jag, hehe..







älskar mitt armband, det är verkligen jag!
Lisa

sv: njaa, det är ganska svårt, eller det tar lång tid ! ;)

Malin

Hejsan!

Nu är frågestunden avslutad och du har fått svar på din fråga. Så kolla in mitt senaste inlägg! Tack för att du ställde en fråga. kram

julia

sV; Jamen visst!

Snyggt armband! :)

sv: Javisst är han :)

Sara

Så fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: