slide show

nya naglar

Här är lite bilder på mina naglar som jag målade igårkväll, blev lite slarvigt och jag blev inte så nöjd med strecken men visar upp dom ändå.

inga mallar och JA det är mina riktiga naglar, men jag funderar på att köpa lösnaglar så jag kan fila ner mina riktiga så de får växa ut och bli starka igen.



ella

tackar! du har fett snygga naglar med :D allt bra?

lifebypaula

sv: visst är dem ? speciellt de stora svarta, älskar det ! :D skitfina naglar föresten & de svarta strecken blev ju visst jättebra ! :)

Tilde

sv, Tack så mycket! :)

Tove

grymt snygga naglar! :D allt bra? :)

Linn's Foton

sv; ja men oja!:D

snygga naglar :)

Patricia♡

Fint:)

Fanny

Snygga naglar!



Haft en bra dag? (:

LINNEA

superfina naglar! Cool header! :D

anniepiie

tycker de blev jättesnygga! :D Kram

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en fin lördagskväll!

Kram! <3

Emma ~ Foto ~ Mode

Snyggt!



Sv: Åh taack!

julia

Så fint :D



svar: ja den är snygg!!

karolinajonsson

det är bra som fan :D

REBECCA

Hej! Är tillbaka efter en vecka utan internet och dator, uppdatering i massor blir det nu. Så kika gärna in :)

Annars då, allt bra?

Nicolina

Vilka fina naglar! Hade nästan exakt det mönstret för några år sen när jag fick mina naglar påbyggda i Thailand

beccis

hej! har du något bra tips mot förkylning och cp-ont i halsen? jag är desperat, haha! kram

cicci

Denna design måste testas. Hoppas du inte tar illa upp om jag kopierar dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: