slide show

NEW'S

Igår och idag har jag fyllt på min nagellackssamling lite, behövde nya nail art lack men jag vet inte hur bra de här från kiss är men hoppas på det bästa!







Sandra T ♫♪

fina lack!



sv: ja men gäller verkligen garantin om kameran inte gick sönder av sig själv? =/

Sandra T ♫♪

haha kan ju alltid försöka men det är nog ganska uppenbart att kameran flugit i marken eftersom den har sprickor i displayen ^^

Raisa

- Hihi bäst ! :)

* ssandraf

ja visst är han :D

vilka härliga färger på naglacken :D

N I L A M ♥

svar: orkar inte klippa av och fila, haha x) har typ dom färgerna, lite andra glitter färger bara ^^

sara

sv:tackar! allt bra? :D

Julia

Sv: Ja, hon är helt klart grym! Fantastisk röst! :)

Izza

sv; Jag har hållt på med naglar i mindre än ett år om jag minns rätt :) runt 10 månader

alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

fina färger!

beccis

vad tycker du om min outfit idag? :)

ella

snygga lack=)hoppas du får en bra helg=)

Emma -FOTOBLOGG-

Tack så mycket! :) ALlt bra?

Jennie

Svar: Ja jag tycker de är bra. Dock inte alla saker så det blir lite av en chansning när man beställer, men till det låga priset tycker jag inte det gör så mycket :)

johanna

fina färg på de två sista :D



sv: tack du! :)

Nathalie :)

Fin blogg! ;D

caroline

sv: visst är han? :O och skit snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: