slide show

memories never die

Häromdagen hade jag lite tråkigt så jag kollade igenom flera av mina hundratals bildmappar på datorn och hittade lite gamla bilder, eller bilder från 2007-2009 och när jag var en liten plutt som jag tänkte dela med mig av, har egentligen massor med andra bilder som jag vill lägga ut men som är lite för privata för att visas här.



sommaren 2009, jaa.. jag var blond och började blogga och de inläggen finns kvar, hahah. tror att jag måste läsa dom..



wilma när hon var kattunge.. haha hon kunde verkligen sova på alla möjliga ställen, lilla sötnosen



jag var lite (eeh mycket?) beroende av fruit shoot. nu är den bara äcklig så jag förstår inte riktigt varför jag tyckte den var så god..



jag pluggade franska. vill fortsätta med det nu! har typ glömt allt men jag funderar på att börja läsa det i 3:an igen.. nu finns det ingen tid för det



en liten jag typ innan någon skolavslutning eller så



år 2008.. mina naglar existerade knappt då som ni ser, haha. jag har varit nagelbitare i hela mitt liv men slutade för ett år sen, det är bara att bestämma sig för att sluta - det går bara man vill! nu har jag långa och fina naglar och kommer aldrig bita på dom igen, så äckligt ju tänk på hur mycket bakterier det finns där under!



2009 med lugg och så.. 



lite flummigt på tåget när vi åkte och kollade på olika gymnasium, hehe..
Lotta

japp de är han verkligen! :)

N I L A M

Svar: ja det är den :-)

Allt bra? :-D

Sanna

Tack, mysig också :) Från Lindex, köpte den för ett år sen kanske :)

Julia

Sv: Ja, verkligen! Hur många artister låter bättre på live framträdanden än på skivan?! Inte är det då många, och Adele är en av de som faktiskt gör det. Om jag hade hennes röst skulle jag inte vara tyst en sekund! ;)

linda - en vimsig mamma

ja det tror jag med =) gjort idag då?kram

Sara

Tack fina du! Jag ska utomlands och njuta samt jobb. Börjar med kroatien och Italien :) Hoppas allt är bra med dig.

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Tack :).



Glöm inte bort mina tävlingar där du bland annat kan vinna en Ziperall, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, sminktillbehör från MAC osv.

hanna ♡

tack så mycket! :D

Lotta

Sv: Jaa man blir verkligen helt slut.. Och det värsta är att jag måste plugga som bara den idag för provet är imorgon :( Vad ska du göra idag?? :)

Gabbe

sv åh tack ^^!

Patricia♡

Tack så mycket:)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Nu känner jag mig lite töntig men jag blir inspirerad av dig när jag ser att du haft korta naglar förut när du nu har så långa! :) får mig att känna hopp för mina naglar, haha! Jag känner att jag är på bättringsvägen, har så mycket lättare att låta bli att bita på naglarna nu för tiden, dock är dom korta och fula ändå, haha.. men snaaart så!



sv: jag med! Oj, tack för att du sa det! :) kram!

mandis

ja självklart är det hon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: