slide show

ISLAND



Målade på en tipp lite snabbt! vad tycks?
- sara

jättefina ju!



svar: håller med, men det är ju sytt för hand, och tyget har perfekt kvalité, men ändå ._.

Jano

hehe okej varför just där ? jag skulle ta med min pojkvän till maldavien bästa stället

Michelle MK

snyggt! utomlands känsla!!

johanna

sv' tack du :)

Becca

Precis i min stil. Påminner om solnedgången på Hawaii!

Anonym

sjukt skönt är det :)

elin

gud vad cool, önskar jag också hade tålamoden att göra sådär ;)

johanna

tycker du?:'D tack!!:)<3

PEETRA

- Åh, men tack så mycket vännen!

Din header är också himla fin!

Kram

julia

Fint :D



svar: tack!!

Helena

Söta du

Patricia♡

Vad fint det blev:)

BitterFittan

Tack söta! Jag trivs superbra i nya frippan! =)

Cool målning!!! Det är bara sanden, solen, havsbruset och en rosa drink som fattas!! ;)

Jessica

tackar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: