slide show

IDOL 2011

Vilka ska se på idol ikväll? det ska jag iallafall göra! auditions är bäst, så himla kul att se folk som gör bort sig, haha! lite tråkigt att det är en ny jury i år bara men det ska väl gå ändå!

(eftersom blogg.se krånglar som vanligt så fick jag tidsinställa det här inlägget för att det skulle publiceras och bli inte förvånade om det kommer upp 10 likadana inlägg för jag klickade på publicera knappen 3546 gånger men det hjälpte inte, hehe)



kommer ni ihåg det här klippet? hahaah sååå bra!
SANNA

Hej Sötan! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar

Lotta

Sv: Näe, inte jag heller.. tyckte dom va riktigt elaka =(

ELIN!'

Sv. TAAACK!

Sara

Haha det klippet är klockrent!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: