slide show

franskt







Kör på fransk manikyr igen! blev lite slarvigt den här gången och absolut inte så bra som jag kan göra när jag orkar men vill visa upp dom ändå. känns som att jag borde göra nåt annat när det är dags att måla om dom, har nästan bara blivit fransk manikyr den senaste tiden så nästa gång är det dags för nåt nytt!

som vanligt är det mina egna naglar och bara vanligt nagellack som jag använt! =)
moa

sv: Tack :) fina naglar!

Sharon

sv: Jaa, snygga naglar! :D

Sofie

Svar: åh tack! :D

Sonya

Svar: tycker jag med!



Snygga naglar!

Denise och Malla ♥

tack! , snygga naglar :)

F O R N I A - R O L L Y

Sv: Ja visst är den! :)

Clara

Skitsnygga! Hur gör du, använder du mallar eller målar du direkt på?:)

Jessica

Sv: Ja, visst är det!



Snygga naglar du har :)

Queen

riktigt fint! :)

Timelimits - Foto och mode

sv: Eller hur?! :D



Sjukt fint !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: