slide show

fall wanties



Ett litet collage med lite saker som jag har en liten hookup på just nu;

usa-flaggan - snyggaste flaggan eller? gillar att det finns att köpa kläder med den lite överallt just nu även om det snart kommer bli uttjatat.

vinröda stickade tröjor - gillar inte just den här som är med på bilden, vill ha den från gina men den fanns inte med på sidan. finns även en liknande (men dubbelt så dyr) på åhlens!

jofama by kenza jackan - behöver jag ens säga nåt? jag BOR i min, använder den hela tiden haha.

ja ni fattar, allt fick inte plats på bilden och nu kom jag på att jag glömt halsringar också....studiebidraget kan du komma snart? det kliar i mina fingrar!

Anonym

haha ja hon är ganska söt =)

emmzie

svar oojaaa... han vet hur man är söt! ;)hihi kram

Sara

Snyggt! :)

jessika

skitsnyggt collage!



vinn ett iphone skal i min blogg just nu.

LIENE

sv: De är jättebra! och sköna:D gillar att de kan släppa loss i sina videor.

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ja men folk ska ju vara så pessimistiska och se det värsta i allt tyvärr :/

Johanna

Väskan är sjukt snygg!

svar. Visst är hon :) lätt en av de vackraste kvinnor som finns :)

m y y s a n ♥

ÄLSKAR väskan!



sv. ja hon är skitbra! och allllldeles för snygg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: