slide show

blue my mind





Köpte ett nytt nagellack på h&m idag, 40 spänn fick jag ge för den! kommer bättre bilder med den på naglarna snart! :)

(och jag vet att nagellack är typ det enda jag köpt den senaste tiden.. som det kan bli ibland, haha)
Sara

I Sverige är Juicy Couture dyrt, men i USA är alla märken mycket billigare, dels för att dollarn är så låg :)

Sara

Fint nagellack :)

Rebecca

haha jag trodde du hade gelenaglar :o :D

Rebecca

jaha jo det var det jag tyckte! :)

ella

ja han va söt=)

snygg färg!

Rebecca

okej. :) kan du inte lägga upp en bild på alla nagellack du har ?

Sandra T ♫♪

fin färg!

Anna

sv; tack så mycket! :) men hade som jag sa hellre haft ett större rum så man kunde umgås med vänner! :)

Michelle

Du har en såå söt header:D

S O F I A

Snygg header! Och fint nagellack :D

Malin

Sv: Ja, de är de verkligen. :)

Allt bra med dej då?



Snyggt lack! :)

CASSANDRA

sv; jaa :D

Daniella.

Tack :D

Snyggt nagellack ^^

Karro

Sv: Taack :D

julia

Gud vad fint, älskar den blåa färgen =D



Svar: TACK :D Och håller med helt! Sommar är bäst :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar den där färgen, så snygg!

anniepiie

Åhh va snyggt! :) Billigt och bra! :) hihi Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: