slide show

been there, done that, messed around

Idag så hade vi som sagt fotografisk bild på morgonen! vi fick 3 teman som vi skulle fota så jag och malin gav oss ut på en liten fotorunda. och det är meningen att bilderna ska vara lite ljusa och konstiga så att ni inte tror att jag är helt out there typ haha.













här står vi i fly studios fönster och tar kort på oss själva, helt normalt sådär! hahah





bästa bilden, malins min är oslagbar! haha

sv: Oohjaaa, smoothie är sjuukt gott!

E M M E L L Y

sv: Ja, superskön :D

L I N N

sv: Taack! Fina bilder :D

Gabbe

sv usch då får jag inte tråka ner det roliga! XO

Nej men absolut, måste bara bli frisk först ^^

Anonym

SV: Men jag tycker det såg ändå rätt så bra ut på bilden :) så imorrn blir det minishopping :) Bra pris också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: