slide show

1:a september

1:a september idag, sjukt att det redan börjar bli höst.. bara jag som tycker att det kändes som att sommarlovet började typ.. förra veckan? imorgon fyller jag dessutom år, längtar! :)

idag har jag iallafall praktik på åhlens, från och med nu till sommarlovet ska jag vara där varje torsdag! jag tror det kommer bli kul.. ska bli skönt att komma iväg från skolan iallafall. sen blir det lunch på stan med min kompis som också praoar på åhlens.. subway here we come! haha



last week

angelica

sv då är vi två! :)

Johanna

sv: okej :D



söt header!

Frida Nyburg

ja visst är den?:)



Allt bra med dig?



kram Frida

carro

Tack! :)

Meg

Snygg header, och tack :)

caroline

sv: ellerhur! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tyckte det såg ut som den, haha ;) DRÖMSKINNJACKAN! Kul att jobba på åhlens förresten, är det bra betalt? :)

beccis

söt tröja! var är den från?

linda

Tack så mycket :)

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Ja det har jag :) de är jättefina och är väldigt lätta att få att torka. (Det går snabbt) och billigt som tusan är det också :D



Gillar du tävlingar? Kika då in i min blogg där du just nu har chansen att vinna bland annat: en Freebra, smink ifrån märket MAC, Zumba DVD, smycken, skönhetsprodukter, iPhone skal, underkläder, elektronikprylar och en massa annat roligt!



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: