slide show

110921

Om jag drack kaffe skulle jag behöva den fetaste koppen som finns för att piggna till.. slutade kvart över ett idag, åkte hem direkt och somnade nästan på tåget så när jag kom hem tog jag en uppfriskande promenad under tiden det inte regnade. är fortfarande dötrött men har sovmorgon imorgon pga praktiken så det är ju skönt iallafall!

skoldagen har varit helt okej, var ju rätt chill att sluta efter 1. på morgonen hade vi fotografisk bild så jag och malin tog massor med bilder, några kommer nog upp här snart! sen hade vi skolfoto, hoppas bilderna blev bra! =)



bild från förra veckan

julia

då får jag nog gå in på gina och titta! :D

sandra - photography

svar; ja det tycker jag också! :)

Hur är det med dig idag? :)

Anna

sv; dom ser inte bara goda ut utan dom är det med! :)

det är kokostoscan :) kokos blandat med massa annat ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: