slide show

110914

Igår var jag dödsförkyld och hade feber och idag.. frisk? how come? men jag har fortfarande ont i halsen, när hade det tänkt försvinna liksom? inne på andra veckan nu.. gick till skolan iallafall för jag vägrade stanna hemma idag, kändes som att gårdagen gick i slowmotion typ. så idag har vi haft fotografisk bild (iv-val då) på morgonen och vi fick nya systemkameror! :) :) vet inte om vi får låna hem dom än men sjukt bra är dom iallafall så det här ska bli kul!

efter skolan kunde jag inte låta bli att spendera mitt presentkort inne på kicks, köpte nagellack såklart. förvånade?



i måndags
thaipinnen

cool bild :)

E

krya på dig! :)

BitterFittan

Grymt med EGNA långa naglar! =) Det brukar jag oxå ha, tycker det är lite mer sport än att köpa dom! ;)

Kul med fotografisk bild =D det hade jag oxå på gymnasiet. =)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :D Är allt bra med dig idag?? :) Kram

Anonym

- cool bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: