slide show

110910

Sorry för dålig uppdatering men jag är typ sjuk.. men mår lite bättre pga mina bästa vänner ben & jerrys iallafall, mums! halsen är dock fortfarande inte bra och jag funderar på om det kan vara halsfluss? har inte sett några vita prickar iförsig men brukar aldrig ha såhär ont.. blää.

har iallafall haft en mysig kväll med fångarna på fortet och den nya serien the lying game som går att se på abcfamily.com. imorgon blir det nog lite bättre uppdatering, hoppas jag! =)

här kommer lite bilder på nagellacket som jag målat på mina naglar idag;





Deniesé

Vilken fin färg på nagellacket :)

emmzie

svar oja det e han! :D min lilla gos! hur e det med dig då? <3

Sminkhörnan

Superfin färg, perfekt för att hålla kvar sommaren på naglarna en liten stund till =)

Lotta

Sv: Jag hade sjukt roligt :D Hoppas du också hade det igår!! =)



och den där färgen var otroligt läcker ;)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Grymt snygg färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: