slide show

110909

Hej bloggen! mår ni bra? taggade inför fredagskvällen?! jag mår sådär.. har jätteont i halsen, känns typ som att nån skär i den när jag sväljer.. aj. men förkylningen är så gott som borta tror jag! nu ska jag käka lite mellis och sen fixa mina naglar.. några gick av på idrotten idag (byebye long nails säger jag bara....) så dom måste klippas och filas lite asap!



en bild från förra månaden.. bara jag som saknar att kunna gå runt i shorts??
vanja

ja det tycker jag också!;)kram!<3

E M M A ♥

Sv: Haha ja han äger!! :D

Tina

Hehe ja visst är det svårt? =) Kramar

Dalia

sv: Haha ja, & skit jobbigt när man har långa sen knäcks dem..

LIENE

sv: Konkurransen blir svårare och svårare för varje år.



Hoppas du kryar på dig:)

Förorternas bloggdrottningar! -

SV: tack!!



Vad ska du hitta på imorn, 11:e septemeber? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: