slide show

110906

Åh börjar bli sjuk tror jag, är påväg att få en förkylning och det är inte så kul att vara det när man fixar naglarna på någon annan, hehe. idag har vi iallafall haft makeup och naglar, behöver väl inte ens nämna att naglar var roligast! vi målade med så kallade UV-lack idag, naglarna ska alltså in i en såndär uv-lampa och det gick rätt bra för mig tror jag, min nagellärare gillade dom jättemycket tydligen så det var ju bra, haha!



bild från idag
' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

åh vad skoj det låter :D

Sandra T ♫♪

tack :D

Daniella.

Ja :D

Älskar hennes klädstil ^^

Lina

sv: visst är hon! :) Och åhh så himla kul att jobba med naglar! Vilken linje går du? Skulle själv vilja börja jobba med naglar och sånt :) kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: