slide show

110903

Jaa så nu är man 18.. alla frågar typ hur det känns men det känns liksom som att vara.. 17? haha. men det är skönt att vara myndig för nu kan jag göra vad jag vill!

har rätt mycket att blogga om eftersom jag knappt har skrivit nånting här under veckan men idag kommer jag ha fullt upp igen, min bästis kommer snart över och firar mig men får väl skriva mer under kvällen eller imorgon. tack för era gratulationer iallafall, hihi! :)



min fina tårta, det ska föreställa en nagellacksflaska om man inte ser det hahah
PAM :)

sv: vsg, allt bra då?:)

Sara

Sv; Ne godis är ju aldrig fel ;)

carro

Jaa, det är underbart där!

Grattis grattis!

emelie

förlåt för jätte sent svar! har haft mycket i skolan och bloggen har halkat efter lite. men jag ska ta tag i bloggen igen och blogga som vanligt :)



allt bra med dig? :)

hanna ♡

tack så mycket! :D

veronica

Härligt! Och grattis i efterskott:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: