slide show

we used to be the luminary ones

Hej bloggen! har ju varit på åhlens och praktiserat idag, även om det är dötråkigt där så har den här dagen gått rätt snabbt, missade typ 20 minuter på morgonen pga tåget så det var ju lite skönt, hehe.. fick sluta lite tidigare så drog direkt till tåget så jag kunde komma hem lite tidigare!

har lite saker att ta tag i nu men kanske bloggar mer senare ikväll, vet att min blogg är typ den tråkigaste som finns men jag kommer hem så sent så det enda jag gör är typ att komma in genom dörren och sen sova typ, det är verkligen jättejobbigt och jag vet ärligt talat inte om jag klarar det längre..



låten ♥ ♥
riim

sv: ellr hur!

Vad fina naglar du hade!

Δ sandra - FOTO Δ

sv - :)

Några planer inför helgen då? :)

Emma

Kul med praktik! varför gillar du inte praktiken då? hur länge ska du ha praktik?

Annika

Va trist att det är tråkigt på praktiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: