slide show

pick your favourite






Alla mina naglar som jag målat under oktober.. har ni hittat nån favorit? själv så gillar jag 3:an för att det blev rätt snyggt med svarta matta naglar och en nagel med rutor, 15 för att färgen är ursnygg och 19 eftersom mönstret blev lite häftigt!
chris

2an och 17 tror jag :)

Amandasrader

2 och 17 är mina favoriter! sen är ju alla naglar med mönster snygga med! :)

Benita Fransén

sv: tack så mycket :)

Ida

4 var snygg =)

JOZ♡

sv: Tack, vist är dom :D btw, duktig du är på nailart! Älskar själv att pilla med naglarna men ja behöver träna :/ haha..

ellen

3, 8 och 10 är mina favoriter, skit snygga! skulle du kunna lägga ut på bloggen steg för steg hur man gör rutiga naglar? :)

Nicolina

19, 22 och 4

Cika

Åh, jag älskar också 3:an! Så sjukt snyggt, alldeles matta nattsvarta naglar :)

Moa

oj, svårt att välja en, men jag tycker att 17, 18 och 19 var snyggast! du är väldigt duktig på att måla naglar :)

3 helt klart! vart kan man köpa svart matt lack ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: