slide show

nails of september





Några naglar som jag målat under september, har ni hittat någon som ni gillar extra mycket? själv så gillar jag 4an, 16 och 17 för att mönstrena är så coola!
neli

tack fina du =)

emine

Sv; Visst är doom! :D

Karro

Sv: Ja det är myspys!

Lizzy

sv: Ja eller hur :)

Carro

Vad dn massa snygga naglar!!!

Mathilda

sv: tack!! dina naglar som du målat var ju asballa!

SOFIA

Ledsen för sent svar, men tusen tack fina du! Hoppas du får en fin Lördag vännen! KRAM



Sista Chansen att delta i tävlingen så passa på att kika in

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

FRIDA MARBE (tävling på bloggen)

sv: hihi ja :D



glöm inte vara med i min tävling, http://marbes.blogg.se/2011/september/tavling.html

e

Jaaa, visst är den? Snygga naglar!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sjukt snygga färger på 5, 11 & 13!

Ida

9:an och 11:an var 2 klara favoriter!



Hoppas du får en bra lördag!

m y y s a n ♥

ÅH måste köpa den kornblåa från H&M, läääckert!



sv. ja outfiten är dösnygg! fast nej, itne en aning vart kläderna är från. .tyvärr

zandra

3 va nice :D



sv: eller hur, hög nivå på syskonkärleken asså;)

Erica Nylund - kan du, så kan jag!

allt bra idag?

Sofie Schilcher Ulwencreutz

jag gillar 14.

Martina - Caily

Så många fina naglar. Gillar nr 11 bäst då det är min absoluta favorit färg.

BYFW-Tilde & Emelie ! ♡

SJUKT FINAA !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: