slide show

MTV EMA 2011

Snart är det dags för MTV EMA  (6/11, samma dag som jag kommer hem från teneriffa.. får se på reprisen då) och jag har precis röstat på de som jag tycker är värda att vinna, såhär röstade jag;

best song - lady gaga - born this way
best live - lady gaga
best pop - rihanna
best new - bruno mars
best female - beyoncé
best male - kanye west
best hiphop - pitbull
best rock - coldplay
best video - beyoncé - run the world
best uk & ireland act - coldplay
best alternative - thirty seconds to mars
best world stage - black eyed peas
best push - far east movement
biggest fans - lady gaga

håller ni med mig eller hur skulle ni rösta? :)

danaaa'

jag håller med dig om allt som gäller lady gaga haha ! älskar henne :D

E M M E L L Y

sv: Ja verkligen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: