slide show

i natt åker vi!

Wiee 3 i natt är det äntligen dags att åka, har precis packat klart och funderar på om jag ska dygna eller gå och lägga mig nu? kan ju sova i bilen påväg till arlanda och på planet, iförsig så har jag aldrig turen att kunna sova när jag flyger men om jag är dödstrött kanske det går haha.

det ska iallafall bli så sjukt skönt att dra till värmen nu när det är freezing här hemma, värsta isvindarna idag ju. skriver kanske nåt mer innan vi drar men annars kommer det upp lite tidsinställda inlägg under veckan!







lite blandade bilder från i rhodos i somras.

LIENE

sv: Hehe, jo, dyr.



Vad snyggt det är där!

| Yohanna |

Åh vad härligt! :) Hoppas du får massa värme! :)



SV: Tack så mycket :)

Isabelle :]

Sv: Tack ^^

fanny ahlm

tack så mycket ! Ha en trevlig resa nu ! :D

S S A N N A A L I C I A

Sv; Tack så mycket! :D



Åhh, vad härligt! Ha det så kul nu då. ^^

Sara

Härligt, några timmar kvar till jag åker också :)

Malin

Sv: Ja, riktigt gott. :)

Hoppas du får en trevlig resa! :)

Jeanette

sv: Lyllo den är jätte snygg! :)



Åh vad skönt att åka utomlands! :D Hoppas du får en jätte bra resa.

martina

Just nu har jag 3st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första tävlingen kan du vinna en lyxig expertbehandling av dina ögonfransar & ögonbryn!

http://martinaolsson.myshowroom.se/8032/tavla-om-en-behandling-for-dina-fransar-bryn/



I den andra tävlingen kan du vinna en snygg & stilren ljuslykta från Blomus!

http://martinaolsson.myshowroom.se/9227/tavling-vinn-en-ljuslykta-fran-blomus/



Och i den tredje tävlingen kan du vinna naturlia hår & hudvårdsprodukter från Eilas till ett värde av 200kr!

http://martinaolsson.myshowroom.se/9243/tavling-vinn-produkter-fran-eilas-till-ett-varde-av-max-200kr/



Ha en bra kväll :)

Mariie

Guuud vad fina naglar du har! :)



Svara gärna på dagens fråga ^^

Michelle

Härligt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: