slide show

höstlov!

Har haft fullt upp idag och inte haft tid över till bloggen, har förberett lite inför resan (har fortfarande inte börjat packa, har bara slängt ner massor som jag inte ens vet om jag kommer att använda) och så. imorgon ska jag packa, fixa naglarna, blogga och göra en miljon andra saker.

försöker också att inte tänka på att jag ska sätta mig på ett flygplan, för jag råkade komma in på nån sida där det stog att den värsta (?) flygolyckan hittills var just på teneriffas flygplats.. jag dööööör.

LINNEA

om det är ! händer på lovet då? :)

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

SVAR: Tack så mycket! :)

Sara

Ska du också åka till Kanarieöarna nu? :) Jag åker till Gran Canaria på söndag :)

linnea holmdén (hobbyfotograf)

ja :)

LINNEA

vaaaart? :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: