slide show

grey



Ser ut som en liten fjortis på bilden men okej jag bjuder väl på den för den här gången då haha. är hemma nu och ska snart äta, sen måste jag försöka plugga lite.. har nagelprov nästa vecka, projek & företags grejs och lite annat som ska vara klart efter lovet men som jag inte hinner göra eftersom jag är borta hela den veckan.

ska ge mig ut i mörket (och det fina vädret....eller inte) nu och äta hos mami. fick förresten veta att vi troligtvis slutar halv 12 på fredag, lycka!
Maria - med bebis i magen ☆

söt du är! :)

Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :D jag gör inget speciellt, väntar på middag :P du då?

LINNEA

tack ja :D

malin

sv: tack så mycket för tipset! Säger till när jag länkar den som tippsat :)



Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-2.html#comment

kram



P.s Har en tävling på bloggen där man har chansen att vinna ett par söta örhängen :) Reglerna är enkla så var gärna med!

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-par-orhangen.html#comment

TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON KVÄLL SÅ PASSA PÅ!

kram

felicia - fotokobran

tyckte det var trevligt att höra runt lite vad folk tycker och tänker! Så idag tänkte jag jämföra mellan hallon och blåbär! :D

Vilket väljer du? :D



kram - fotokobran

Malin

Halv 12? :o

Kajsa<3

Så söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: