slide show

black, white, squares, matte



Såhär ser mina nyaste naglar ut, blev (tyyyp) helt okej! är egentligen inte så mycket för svarta naglar men det blev ju rätt snyggt ändå och det matta (e.l.f matte finisher) passar verkligen in! rutorna har jag gjort själv med hjälp av nail art lack, började med att måla hela nageln vit och sen gjorde jag bara streck som jag fyllde i. HÄR kan ni läsa hur jag gjorde!



fick använda 2 olika svarta nail art's för att den ena borsten är mycket tunnare och den från kiss fyllde jag bara i rutorna med!
leelarsson

sv: tack så jättemycket!

riktigt tuffa naglar! vill gärna se hur du gör steg för steg!

ha en bra kväll!

kram

sv; tack för hjälpen :D

Gabbe

tack =D

Sophie "autophoto"

Tack :D



grymt snygga naglar!!

alicia

sv: jaaa! :D <3 såg du också matchen ?

Moa Mildén

tack, blev faktiskt nöjd med outfiten!



Snygga naglar :)

Felicia

fan vad snyggt, åh jag vill ha ett matt svart nagellack, assnyggt ju!



puss

Emma

Ja jag håller på förfullt med löshåret det är lite pilligt :)



Snygga naglar, jag har med e.l.f matte finisher, men på mina naglar så försvann de matta efter några dagar.. gör det det på dig med?

My Vestlund ❣

Coolt!

Δ sandra - FOTO Δ

sv: tack så jätte mycket! :)



Åh gud vilka snygga naglar! :o riktigt avis!

Jennifer på Fashioncut

SV. ja mycket :)

Sandra T ♫♪

fint :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Såå snyggt med svarta matta naglar!

danaaa'

var har du köpt kiss nail art lacket?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: