slide show

a sky full of lighters







Lite bilder på ett nytt nagellack som jag köpte förra veckan. jag bara älskar färgen, så himla fint med grönt skimmer! kommer nog måla den på mina naglar snart igen, färgen heter beetle green för er som undrar.
Sandra

Sjukt snygg färg!!



ja top model är grymt.

sofia

Men oj vilka fina naglar och fin färg, den har jag också spanat in!

Hanna

tack så mycket !:)

Haldis johanna

Svar: Haha ja ellerhur:)

Princess<3

allt bra med dig? (: <3 ^ ^

Anonym

fint nagellack :D

Ida

sv: tack !



snygg färg!

sabina

hejsan:) fin blogg!

checka gärna in min bloppis, vem vet kanske du hittar något som passar dig ;) direktlänk http://saabs.blogg.se/2011/october/kor-pa-en-bloppis-igen-denna-gang-har-jag-sa.html#comment



ha en fortsatt trevlig dag!

Dragana

Väldigt snygg färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: