slide show

111014

Har typ massor att berätta om den här dagen så jag vet inte hur jag ska skriva för att inte det ska låta osammanhängande men i'll try. har haft en sjukt ovärd dag idag, både svenska och estet lektionen var inställda men efter det så hade vi idrott så kunde inte dra tidigare så vi målade naglarna och gjorde lite annat. 

när jag skulle åka hem eller tänkte åka hem så krånglade tåget massor, fick åka till en helt annan station i några minuter?! vadfan liksom.. men kom tillslut hem haha!

ps. har fått lite frågor om naglar och sånt, ska svara på alla i ett inlägg så har ni fler frågor så fråga så svarar jag på dom sen.



naglarna som jag målade på mig själv idag! vanlig fransk manikyr, vad tycks? :)
t

tack snygging !

Anneli

Vad snygga naglar! Vill också ha fransk manikyr :)

Haldis johanna

Svar: Haha ja ellerhur:) Jag är verkligen förälskad i de:P

L I N N

sv: Tack :) Snygg header! kram

Lotta

Sv: Oh tack så jättemycket! :) och dina naglar ser sjukt snygga ut :D

sandra

sv; tack så mycket :)



snyggt!

Anonym

de tkr jaem:D

johanna

sv' hihi tack :D vad gör du ikväll?

Sara

Finaa :)

T E S S & F I L l A N

Alla som hjälper till med en grejj på bloggen får länkning! Så varför inte kolla in ? kram



Http://Fillanotess.blogg.se

Lowa

Tack ska du ha! Jo som jag förklara så handlar begreppet om att göra en snabb illustration helt enkelt. Sedan kan man ju diskutera om 40 min är snabbt eller inte, men poängen är att få fram ett motiv utan att fastna vid detaljer. Hoppas att du blev klokare av mitt svar. =)

petra

väldigt fina =)



Bilderna är från Cypern.

malin [fotoblogg]

sv: åh tusen tack fina du :) hoppas du haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: