slide show

111004

Wieee min beställning från E.L.F har kommit! snacka om snabb leverans, beställde typ i torsdags och idag kom alla grejer. har bara hunnit testa pudret som jag beställde än så länge och den är helt okej, ska måla naglarna ikväll i nåt av de nya lacken så skriver mer om dom imorgon eller så.

idag har vi haft naglar och makeup, först så gjorde vi vattenmarmorering, ni vet man doppar i några droppar nagellack i vatten och sen bildas det ett häftigt mönster, ascoolt! har gjort det en gång förut och det tar ett tag innan man får in tekniken.. på makeup:en så gjorde vi en fetbas bara.



en smygtitt på det jag beställde
Gabbe

ingen fara ^^

tess

fina färger på lacken !



sv, tack .. kan lova att den är dubbelt så snygg på ;)

S'

Ja jag hade tänkt det! :D

nikepike

Hejsan Hejsan! Jag är en liten blogg NOOb som precis börjat blogga! Jag har nu startat upp min första tävling, en PINSAMHETS TÄVLING. Kika gärna in om du är intresserad eller bara vill ta dig en titt på min blogg!

TODELOO

Anonym

Ja det är lite synd :/

Emelie

oj så massa fint!

neli

åh måste också beställa från elf nån gång.. har hört mycket bra om deras borstar =)



tack hihi. väskan är en favorit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: